2009-05-08

Kaffe..?

Så där, nu är första kladdkakan i ugnen :) Hackade lite hasselnötter och la i formen, får se om det blir gott.

Fan vad koffein kan göra underverk! :D Kanske borde satsa på att lära mig dricka kaffe trots allt... Dels för energin man faktiskt får, dels för att det ser så mysigt ut och så den tredje anledningen, det luktar så himla gott och hemtrevligt! :D Och så känns det så vuxet också.
Jag har försökt lära mig förr men gett upp hela tiden. Får se om det blir ett till försök nu.

2 kommentarer:

  1. Jag håller helt med! Förutom att jag inte märkt nån uppiggande effekt, inte druckit tillräckligt mkt antar jag.. ;) Men man missar helt klart mkt av det sociala med kaffe... Ska också lära mig.. :)

    SvaraRadera
  2. jaay, du har lagt dit mig :P /nettan

    SvaraRadera