2008-06-23

No more excuses!

Nu ska jag banne mig ta o lyckas komma i form med pållen igen. Det har alltid varit något som hindrat mig (om jag ska vara ärlig så är det nog jag själv) men nu, nu ska jag göra det, jag har bestämt mig. Vi ska komma tillbaka! Kommer nog inte komma lika långt i hoppningen (han var ändå 14 då och 19 nuså..), men vi ska hoppa!
Dressyren får vi se, vem vet, i höst kanske vi gör de där galoppombytena jag pratat om i tre år. men det visar sig hur mycket gammelpojken orkar. Huvudsaken nu är att komma upp lite mer i kondition i alla fall, sen får vi vart det bär.


åååh vad jag längtar efter att bara flyga över hindrena igen
om du bara visste....






















Vår första dressyrtävling

1 kommentar:

  1. Haha nej, tok heller. jag ska minsann inte gifta mig - inte än i alla fall.
    Tjänar storkovan på att andra gifter sig dock - mycket bättre. Man får betalt för att gå på bröllop; funkar för mig.

    Vilken vacker häst. Din?

    SvaraRadera