2008-11-15

Monster Jam

Ååååh jag vill åka till Las Vegas nu i mars! VM i Monster Jam, 24 monstertruckar...
:D :D :D

Ja, som ni märker har jag helt klart fått mersmak för Monster Jam efter förra veckan. Och jag är inte ensam heller ;)
Som misstänkt blev årets julklapp klassad som världens genom tiderna bästa :D
När de första truckarna började rulla in på banan och rusa motorerna så det dånade i hela globen och gav min styvpappa gåshud över hela armarna, kikade jag till på det lyckliga barnet, han satt och skulle äta lite ahlgrens bilar men allt var så spännande så han kunde inte koncentrera sig vilket ledde till att han gång på gång satt och tryckte bilen mot överläppen istället ^^ hakan nere vid knäna ungefär ;)
Då kändes det att vi gjort rätt.



Nu är de där jäklarna på kanarieöarna. Jäkla svin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar