2008-11-16

Sex saker..

..jag inte saknar med att jobba:

* Skrikiga barn
Ni skulle bara veta hur underbart det är att vara på en plats där alla är minst 19 år. Visst en student här och där kanske har ett barn med sig, men de är tysta. Himmelskt!

* Äckliga gubbar
Eller kanske gubben. Som tjatar om att "du är så fin..." och "det skulle vara synd om jag förlorar dig nu när jag hittat en så fin flicka i mitt liv" Jag jobbar här, du handlar här. That's it. Punkt slut. Mer än så kommer det aldrig nånsin bli

* Diverse andra störande kunder
Det går inte att resonera med idioter

* Att få skäll/skit för saker som inte är mitt fel
Som hur våra kassor ser ut, vilka märken vi säljer, att mjölken är slut fem minuter innan stängning osv osv

* Jobba övertid obetalt
Behöver jag verkligen förklara?

* Falskspelet
Alla lögner, halvsanningar och rent skitsnack.



Gud vilken SEMESTER det är att plugga! :D

6 kommentarer:

  1. Haha, jag jobbade i fredags och tänkte - ah semester.. ;) Men ditt jobb var kanske ingen dröm heller så fattar vad du menar.. ;) Men det är kul att kunna ha fina kläder och slippa sitta och se folk slabba när de äter.. ;)

    //Syster

    SvaraRadera
  2. haha klockrent isabelle :D Gud vad man inte saknar det där stället när man tänker på dom där sakerna! / Amanda

    SvaraRadera
  3. Ingen fara..
    Uuusch...det låter inge vidare, är inte avundsjuk. Men tror också att du kommer klara tentan galant.

    Annars då, vad händer?

    SvaraRadera
  4. hahaa.. är det så illa. mindre fritid än när man jobba eller?

    SvaraRadera
  5. haha ja, är det nåt man får med sig från Lidl så är det väl stresstålighet...
    Vad händer över jul och nyår då?

    SvaraRadera
  6. Jobba över obetalt??? Varför??

    SvaraRadera