2008-12-31

Hejdå 2008

Så är året snart slut.

Året då

* Min chef ljög för mig för att få bort mig från butiken. Inte klagar jag för det, mötte många nya sköna människor i nästa butik :)

* "Helvetessöndagen" inträffade. När jag lyckades sätta igång larmet och låsa in nycklarna på kontoret. Kunderna fick vänta två timmar innan butiken kunde öppna. Behöver jag nämna hur glad butikschefen blev?

* Jag kom på vad jag vill göra med mitt liv. Riktigt stort för mig.

* Nicklas fick jobb!

* Jag fick höra om och senare träffa Carros trevliga nya pojkvän för första gången

* Jag slutade jobba och började plugga

* Ridhuset kom upp! Jag AAAAVGUDAR ridhus!

* Jag fick mer än två veckor ledigt för första gången på över 2,5 år. Så förvirrad nu att jag har ingen aning vad jag ska göra. Vad gör folk när de är lediga så här länge? :S

* Jag träffade en väldigt trevlig tjej som jag idag räknar som min vän

* Julklappen från min stora lillebror blev en sjuhelvetes förkylning. Tack för den, låg däckad de följande dagarna...

* Monster Jam tog mitt hjärta med storm. Nu vill jag bara ha mer!

* Jag förlorade mitt "vad" att lilla lillebror skulle hunnit växa om mig. Jag sa när han föddes att han skulle vara längre än mig innan han fyllde 10, och han fyller om en vecka... Så vi får se det som att jag förlorade.


Mycket annat har hänt såklart, säkert något stort och massa småsaker. Kort och gott tycker jag det har varit ett väldigt trevligt år i alla fall. Lyckats behålla mina nära och kära ännu ett år trots lite motigheter med avstånd, tidskrävande aktiviteter osv.

Imorgon väntar klippning hos K och färgning hos mamma. sedan ska vi umgås lite med england, eftersom de åker hem snart. Monopol och fördrinkar med dem innan middag på akropolis och sedan utgång. kommer bli väldigt trevligt hoppas jag. Nästan helt säker på saken ;)

Just ja, det höll jag på att glömma,
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar