2008-12-18

Mår illa.

Usch jag är så nervös just nu. Inge bra alls, det leder nämligen till att jag inte kan koncentrera mig, vilket jag skulle behöva, så jag kan plugga och känna mig mer säker.
Ond cirkel.

Men snart är det över. Om några timmar har jag jullov. Ska bara ta mig igenom tentan. hoppas den inte är lika helvetisk som jag föreställt mig. Älskar positiva överraskningar.

På tal om överraskningar kan jag knappt bärga mig tills... Nej just ja jag fick ju inte säga, det var ju just en överraskning.
Gah vad det ska vara svårt. Jag är nog sämst i världen på detta.
Likadant varje år med julklappar, blir så glad när jag hittat något bra att jag bara vill skrika ut det till alla, speciellt till den som ska få klappen. Därför köper jag mina klappar ganska sent så jag inte behöver vänta så länge med att ge bort ;) Smart va?



Tänk om julen kunde bli som vanligt igen. Gud vad glad jag skulle bli då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar