2008-07-19

/&%¤// bil!

Sabla skrälle till bil jag har! Rullade ut från garaget imorse för att märka att bromsen knappt tog alls... Måste förmodligen lufta bromsarna IGEN. Den läcker visst bromsvätska,men denna gång "glömde" den varna mig om att det nästan var slut så därav detta roliga =/ Men men klarade mig helskinnad både till jobbet och tillbaka, man får ha lite mer framförhållning och hålla utkik vid alla övergångsställen 100m innan...
Men nu står den i alla fall i Sahl och väntar på att bli fixad av Miche =) Han får väl en vinflaska på fredag som tack för besväret.

Men innan dess ska jag jobba fyra dagar till... Sen är det snart semester! 9 hela dagr i ledighet.
Varav de tre sista blir en roadtrip uppåt landet med älsklingen =) Ska bli kul faktiskt. Låna pappas bil hehehe Bra mycket roligare att köra än min gamla kärra. (Ja just nu är den inte populär här.. Blir att sälja den eller skrota den till hösten, vi får se skicket på den efter besiktningen)

1 kommentar:

  1. usch, hatar bilar som inte funkar som de ska.
    Mina bromsar låter konstigt, eller höger bak. Vet inte om det vart nåt knas efter att jag unnade bilen en diamanttvätt på statoil. Det typ...skrapar.
    Får be brorsan kolla upp det där - så länge bromsarna tar som de ska så.. :)

    SvaraRadera