2008-07-16

Planera planera planera

Jag bestämde mig för att skriva lite oftare här. Men nu har jag ingen aning vad jag ska skriva om =P

Skönt att vara ledig i alla fall. Mina två femtimmarspass blev visst 8 resp. 7,5 timmar. Lite extra klirr i kassan inför skolstarten sen ;)

Stort grattis till Nicklas som fick förlängning av sommarjobbet ända till slutet av november =D Då kan jag slappna av lite mer med min hysteri angående studiemedel och jobba =)

Snart dags att beställa biljetter till lillebrors tio-årspresent, han får den lite i förtid, i november (fyller i januari) Tänkter bjuda honom på men resa till Stockholm och se Monster Jam i Globen. Problemet är att mamma inte vill släppa iväg honom ensam med mig och Nicklas till den stora skrämmande huvudstaden, men det löste sig snabbt i och med att hans pappa blev avundsjuk och också ville följa med ;) Så det blir nicklas, jag, Richard och Miche. Om det finns biljetter kvar vill säga. Får hoppas på det. Man kanske ska ta och passa på att köpa pit pass samtidigt. Se de där stora monstrena på nära håll. Hehe ungen kommer ju pissa på sig av lycka. När han blir stor vill han nämligen bli Monster-truckförare ;)

en bild på den lilla snorungen :P

Bara denna vecka kvar, och nästa och sen semester! Dra till Örnsköldsvik då :)

5 kommentarer:

  1. tack :)

    Åh, har du också semester v.31?
    me tooo :D

    SvaraRadera
  2. skönt - bara lite mer än en vecka kvar till semester nu ju. längtar :D

    Är det du som jobbar kväll imorgon btw?


    Snacka om din lillebror kommer hoppa och studsa som en tok när han får den presenten. Funderar själv på att bjuda min bror på den showen nån gång - men det innebär också att jag måste följa med; vilket jag är lite mer skeptisk till. Är mer för konserter :D

    SvaraRadera
  3. Fan va bra!
    Visste att varken Angelica eller Joel stänger imorgon - stod mellan dig och Linda.
    Och då hoppades jag på dig - Inget ont om linda, gillar henne (gillar alla) arbetskamrater - men fick känslan igår av att hon inte ville lära mig stängningsrutinerna - att hon var mer intresserad att komma hem i tid, vilket gjorde mig skitnervös inför imorgon.
    Och du är väl den som bäst kommer ihåg hur det känns att vara "ny".

    Haha va roligt.
    Älskar att ge bort sådana presenter som folk verkligen älskar - skämmer bort min familj och närmsta vänner som fan om möjlighet finns. När är det han fyller?
    Visste inte att du hade en lillebror - trodde bara det var du och din syster. Man lär sig nåt varje dag.

    SvaraRadera
  4. Vet inte hur Joel tänkt att morgondagen ska se ut, om jag bara ska sköta försöka mig på den administrativa delen efter ständning och du styr upp resten. Eller om jag får prova på hela kittet. Vi får snacka med honom imorgon så får vi se.
    Sen vet jag inte om vi är två eller tre till stängning - men OM det är jag som får prova på att styra upp allt så har jag typ lagt upp en plan, mer eller mindre redan. (nördigt att planera så här långt i förväg; men det är sånt jag gör när jag är nervös)

    Va oj, där ser man. haha.
    fan va kul med många syskon. jag har bara en storebror - det är ok, står varandra ganska nära och så, men har alltid undrat hur det hade varit att ha en lillebror eller lillasyster etc.

    Nu ska jag fortsätta dreggla över bilderna på kattungarna jag tog i dag. fy fan va söta dom är. små liven.

    SvaraRadera
  5. Det är en norsk skogskatt med inslag av perser. =)

    Ja, det kommer nog bli i samråd i vilket fall som helst. Du har ju definitivt mer rutin än vad jag har - kan ju framföra mina idéer så får vi se vad du tycker om dom etc. Det löser sig imorgon. =)

    Ah, måste vara härligt att stå alla sina syskon så nära. Och att ha en syster som är någorlunda i ens egen ålder - fan va kul; nån att prata med, shoppa med... (har alltid velat ha en syster).

    Ses imorgon

    SvaraRadera