2008-07-24

Det är så här sommaren ska vara...

En helt perfekt dag!
Har hunnit städa lite, 20-årsdagen närmar sig ju och då ska det vara snyggt här!
Sen tog vi en paus i Sahl med härlig sol och poolen på 26-27 grader, härligt svalkande utan att vara för kallt =D
Äta gott med älsklingen och sen ut till stallet. Vid den tiden började det svalna av och det luktade så där gott som det bara gör om sommarkvällar. Satt en stund ute på stallbacken och bara njöööt
Fick mersmak av den fina sommarkvällen och drog med Nicklas ut på en promenad i skogen och nu sitter jag här.
Kort sagt har jag intensivsemestrat idag, det gäller att ta vara på sina lediga dagar ;)

Ska snart sova, börjar tidigt imorgon. men först: MONSTER JAM! boka biljetter alltså

2 kommentarer:

  1. fick du tag i bra biljetter till monsterjam? shit vad din lillebror kommer bli lycklig.

    Haha, jag rusade ut från jobbet när jag slutade halv 2 igår och gasade på som tusan ut till badet. Man måst ju passa på - å andra sidan kommer det bara vara sol hela nästa vecka när vi har semester.

    SvaraRadera
  2. åhå, det var minsann ganska bra platser vill jag lova; fatta att din lillebror kommer ha höga förväntningar på kommande presenter sen efter detta. haha.

    ja, visst är det härligt - ska dra mig ner på stranden nu och jobba på att inte vara blekast i länet, haha. Orkar inte göra så mkt annat än att vara still, eller svalka sig.

    Ha en fortsatt trevlig semester nu. =)

    SvaraRadera