2008-07-14

=D =D =D =D

Oj nu var det länge sen igen. Det känns som att jag alltid har fullt upp. Är det inte jobb så är det något annat.
Två dagar gånger fem timmar kvar nu. Sen är jag ledig en dag. Skönt.

Jag blev antagen! Wohoo! Det spritter i kroppen och jag är så himla spänd inför hösten och de kommande fem(!) åren. Ska bli riktigt kul =)
Fast en del av mig känner sig som en osäker liten 16-åring igen som ska börja gymnasiet...
Ni som inte vad jag sökte (och kom in på!), eller vad det innebär:
Civilingenjör i Samhällsteknik
Eller som jag brukar kalla det för att folk ska förstå lite bättre; miljönörd på ingenjörsnivå ;)

Hmm borde nog gå och lägga mig nu... Ska upp ganska tidigt imorgon ändå, fast jag inte börjar förrän 13, måste ju hinna med pålle innan också. Och lite lite shopping, tyvärr inte av den roliga sorten utan den nödvändiga *suck*

Godnatt!

4 kommentarer:

  1. haha ja det har du rätt i.
    Hade ena tjejen "frusit till" av rädsla hade jag nog fått springa lite längre.

    Jävla snorungar. men 300:- till oss :D

    SvaraRadera
  2. jaaa...finns nåt papper man ska skriva på när man tatt fast snattare - fråga joel
    får man 300:- extra på lönen

    SvaraRadera
  3. neh, så länge man förhindrar snatteri ska man få en belöning - det är i alla fall vad jag har hört.

    neh, jag har inte skrivit på... känner mig så jävla sniken som "tjatar" om snatteripengar hit och en missad kvar/övertid dit. Känns som det bara är jag som bryr mig om att man blir blåst på pengar.
    letade efter pappret på kontoret igår - men hittade det inte - annars hade jag nog allt skrivit upp mig själv.

    SvaraRadera
  4. haha jaa...
    vore lagom pinsamt om dom tatt bort snattarpengen eller om det var "för litet" för att man ska få nån.

    men va fan...polisen kom ju...det är la stort nog?
    Värsta i-landsproblemen vi har nu :)

    SvaraRadera