2008-09-10

Allvaret tar fart

Det verkar som att det gick bra på mattetestet i fredags :) Får inte tillbaka dem förrän imorgon i och för sig, men när man kollar "facit" så ser det ljust ut :D

Börjar kännas nu att det börjar bli en del.. Mattetest igen om två veckor, seminarium snart i samhällsteknikens grunder, sen är det seminarium i matte också. O just ja innan seminariet i samhälltekniken måste jag läsa minst halva boken, 200 sidor.
Det är nu det sätter igång på allvar känns det som. Spännande, känns som att det bara gått på halvfart hittills.

I övrigt har jag sjuukt ont i min blåa arm. Så kan det gå när man är klantig/glömsk. Får hoppas att det blir bra så här och att det fungerar på mig. Rena drömmen i såna fall.

Nej jag tror jag ska gå och lägga mig nu.. sitter o gäspar hela tiden.
gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar