2008-09-06

Nervös

Shiit... om en vecka ska jag och Midas vara med på en liten "uppvisning" på Sundbyholms travbana. De ska ha invigning av de nya islandshästbanorna och frågade då oss i ridtravarföreningen om vi ville vara med på ett hörn. Har ju bara 10-15 min skrittväg dit så jag tänkte sure, why not och anmälde mig.
Och nu kommer nervositeten ikapp.
Kommer det vara mycket folk?
Kommer jag hinna "träna" nåt innan, jag är ju fortfarande inte helt frisk ens
Kommer han sköta sig inne på banan eller få spel och bara sticka? Sist han var på en travbana var det fort som tusan rakt framåt som gällde.....

Oh my god vad har jag gett mig in på..?

2 kommentarer:

  1. Åh va roligt. Kommer säkert gå jättebra ska du se.
    Är du bara lugn, är nog hästen detsamma :)
    Får visa lite bilder sen om det blir några förstås :D

    SvaraRadera
  2. Det är ingen fara.
    Då har du i alla fall sett hur pass mycket det suger... inte direkt som folk som säger att dom vet hur det känns därför att "min gammelmormor" eller "min pappas kusin" också gått bort.
    Det är en grymt stor skillnad mellan att förlora en mormor/farfar/whatever gentemot vad det är att förlora en förälder.

    Usch, stackars Nicklas. Kan inte ha varit det lättaste för honom. Beklagar :(

    SvaraRadera