2008-09-20

Helt rätt

Var på jobbet och pratade lite med Joel igår. Känns skönt att fått det gjort. det var inga hard feelings eller såna saker heller så allt känns riktigt bra faktiskt.
Så i slutet av nästa vecka, när jag har lite kortare dagar i skolan ska jag ta och påbörja mitt lilla "projekt".

Det börjar som sagt bli mycket i skolan nu. Ett mattetest och två seminarium nästa vecka. Och nästa seminarium bara en vecka senare. Men det är ju så himla kul att det inte gör något ;) Jag trivs verkligen och känner att det här är verkligen rätt. Och det i sig är en helt otrolig känsla =) Jag som aldrig vetat vad jag vill bli, och alltid velat runt, ändrat mig varannan månad om vad jag ska gå för utbildning och nu så har jag helt plötsligt hamnat precis rätt!

Måste ju ta och träffa den där lilla sjuklingen nästa vecka också. Allt för länge sen nu...

1 kommentar:

  1. Var, av diverse anledningar (som suger för övrigt) tvungen att ställa in min och Therese egypten-resa i november.. hade jag peppat för så länge nu. :(

    SvaraRadera