2008-10-06

Urk

Fjärde dagen idag som allt snurrar och kroppen är helt slut. Igår spenderade jag nästan hela dagen liggande och ändå var jag helt slut när kvällen kom. Satt upp i sängen ett tag, men var tvungen att lägga mig ner för jag fick sån yrsel och illamående :(
en tur till ica maxi för att köpa lite det-är-synd-om-mig-godis kändes som en nära-döden upplevelse.

Mår lite bättre idag dock, men bara lite. NU orkar jag i alla fall sitta upp ;)
Var på vårdcentralen och de klämde och kände lite och lyssnade och tog blodtryck och -prov. bra blodvärden i alla fall, men lågt tryck, bara 95/60, annars hittade han inget. Ska gå o prata med barnmorskan och se om detta kan vara biverkningar av staven, annars får jag komma tillbaka till vårdcentralen igen.

Funderar på att dra till england och tokarna där över nyå istället. Blev lite förhinder sist vi planerade, men ska se hur det passar sig för dem därborta över nyår. Skulle vara mitt första nyår utanför Eskilstuna i såna fall. Kan de inte vill jag åtminstone åka iväg NÅNSTANS med älsklingen, inte nödvändigtvis utomlands.. Göteborg kanske? Stockholm?

Och så måste jag köpa ny mobil. *STACKARS* ;) hehe
Min börjar strejka lite lätt, inget allvarligt än så länge, men den börjar. Den är ju ändå över två år gammal så det är väl klart...
funderar på en samsung U600, riktigt snygg, slim design.. :) Me like!
Fast jag kommer sakna min lilla E360... =( första mobilen jag haft som jag varit riktigt nöjd med, och till och med gick och längtade efter innan jag äntligen kunde köpa. Och definitivt den första jag kommer sakna. Ska spara den inne i en låda i garderoben och ta fram och titta på den ibland :P mohahha
Nej kanske inte.

Nej usch nu börjar det här bli alldeles för jobbbigt, tar nog o lägger mig ett tag igen, glo lite tv kanske

Hej svejs!

2 kommentarer:

  1. Uuuh. inte roligt att vara sjuk - hoppas du blir bättre snart.

    Jag har för övrigt en samsumg u600 (en lila)...grymt snygga.
    Är nöjd med allt förutom ljudet... ganska kasst ljud, så det går verkligen inte att ha vilken ringsignal som helst, för då hör man inte att det ringer.

    SvaraRadera
  2. Stackars dig, krya på dig.
    Verkligen snygg mobil.. touch knappar va?
    Kram

    SvaraRadera