2009-02-14

Dålig

Usch vad jag har vart dålig på att blogga på sistone, fy på mig :/
Till mitt försvar kan jag ju säga att jag har varit sjuk av och till i fyra veckor. Lagom roligt. Det har såklart medfört att jag ligger efter hur mycket som helst i skolan, så det är hårdkörning nu när jag äntligen är på bättringsvägen (peppar peppar ta i trä)

Annars då..
Inte så mycket faktiskt. Livet fortsätter som vanligt :P
Satt i mitt första polisförhör häromdagen. Kom tyvärr inte ihåg lika mycket som jag skulle vilja men hoppas jag hjälpte till lite i alla fall. Det var om en jäkla snattare i maj förra året.

Bilen står stilla nu igen och jag leker med mammas 740 istället :) Fast förhoppningsvis kommer min bil igång idag, behöver nog bara lufta lite bromsar.

Och ikväll är det Desperate Housewives som gäller! säsong fyra ligger på posten och väntar på mig :)

Nej dags för skolarbete. och lite choklad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar