2009-01-30

Tjejsnack :)

Sprang på Nathalie och Fija på stan igår. Följde med dem till en fika på waynes och pratade en hel del om gamla tider och nya tider och allt sånt. Inte träffats på nästan tre år så det var väldigt trevligt.
märkte att jag har saknat att ha en, om än så liten, "tjejgrupp". det är rejäl skillnad på att ha utspridda tjejkompisar och ah dem tillsammans om ni förstår? Eller så är det just de här individerna som gör det. Sånt vi pratar och har pratat om har jag aldrig gjort med någon av mina andra tjejkompisar.

Imorgon släpper vi ihop med lillhingsten. Han ska bli lite uppfostrad och jag tror Midas är helt rätt häst att sköta det :) Han har en vana att vara bestämd utan att vara våldsam, och hans ålder gör ju inte saken sämre. Faktum är att lillen redan nu hyser stor respekt för honom så det ska nog gå bra. Vi släpper dem i ridhuset nu första gången för att minska skaderisken.

Det var igår och imorgon då. Idag och i helgen ska jag verkligen plugga. Nu mår jag bättre så då är det dags att komma ikapp. Usch, känner mig grymt omotiverad men men, vill ju inte kugga så det är bara att suga tag i skiten och få det gjort.

1 kommentar:

  1. Spårade mitt paket och det var skickat idag. Så sega.
    Dock är det ju en ganska stor beställning jag gjort, kanske därför det dragit ut på tiden.
    Men ja... i och med att jag beställde böckerna förra fredagenn hade jag hoppats på att få dom denna vecka. men men.

    SvaraRadera