2009-01-06

It's alive!

Vet inte om jag ska skratta eller gråta men bilfan startade idag! Nu står den på upptining i garaget. Det är skönt att ha tillbaka sin egen bil, kunna åka vart man vill NÄR man vill osv. MEN jag hatar den så innerligt, djupt och intensivt så jag vet inte om jag kan glädjas åt denna frihet.
Seriöst, min mammas 740 från -85 är ett retn lyxåk jämfört med mitt skrälle. *suck*
Men me n får väl se det postiva i det, som sagt min frihet är tillbaka och det blev ingen dyr historia, bara några dagars väntan på mildare grader.

Kom nyss upp ur ett varmt skönt bad. kände att jag behövde det idag. Så tog fram lite ljus och öppnade en smirnoff ice och bara njöööt. Kanske inte världens mest avslappnande bakgrundsljud (sambon som spelade GTA IV) men det var skönt ändå. Otroligt hur något så simpelt som varmt vatten kan vara så avslappnande =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar