2009-01-04

Segsöndag

Hade ju planer på att bogsera hem bilen o ställa i garage över natten, men det känns ju inte så lockande just nu, i det här underlaget. Så jag får väl vänta tills temperaturen stiger helt enkelt. Undrar om man skulle ta och ställa av fanskapet också, så den inte står där och bara kostar pengar. För det verkar ju inte bli någon snabb lösning på problemet.

Idag då. Känner mig allmänt slö och seg... Men ska ta mig i kragen alldeles snart och laga massa mat. Så kan man frysa in sen och slippa laga mat ett tag framöver. Smart va? Snart kommer ju vardagen tillbaka och jag vill minnas att det kan bli rätt stressigt då ;)
Det har varit riktigt skönt att vara lite ledig nu i alla fall. Som sagt har jag inte haft ledigt så här långa perioder i sträck sen februari 2006 och då var jag egentligen inte ledig utan arbetslös ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar