2009-01-25

Fejkfödelsedagen ;)

Väldigt trevlig dag och framför allt kväll :)
Blev dock ganska mycket fika över då typ hälften av de planerade inte kunde komma. Desto mer till mig! :P mohaha!
Mina chokladmuffins gick hem i alla fall. Grymt nöjd! :) Kolamuffins var tyvärr inte lika goda som jag hoppats :( Smakade mer som matbröd :P

Richard fick leka med laserpekaren så var både han och katterna roade ett bra tag ;) Sen spelade vi tv-spel, Buzz Junior Jungle Party och första crash-spelet. Det förstmnämnda fick vi även med svärmor på ;) Jag klådde dem båda! Ja, jag vet jättestor bedrift att klå en 60-åring och en 10-åring ^^
Sen var det dags även för honom att gå hem, hans föräldrar drog någon timme tidigare, de bor ju så långt som 300m bort ^^

Strax efter det kom söta Amanda med sin Daniel och vi spelade lite drinkspel, guitar hero, buzz och bara snackade MASSA :) Riktigt trevligt :) Bilder kommer nog, typ imorgon, orkar inte koppla in kortläsaren nu, ganska trött.
Sitter här framför datorn o myser i min fleeceponcho jag fick i present. Nicklas har gått över till några kompisar och spelar tv-spel.

Jag ska väl gå o lägga mig snart. Undrar om jag får något kattsällskap eller om de är tjuriga på mig för att vi låste in dem i sovrummet förut? Daniel är tydligen allergisk så...
Det var inget synd alls om dem, de hade frisk luft, mat, vatten, sin kattlåda och en stooor säng att ligga i. Men enligt dem var det tydligen jättejobbigt. Jag slår vad om att hade dörren varit öppen hade de ändå valt att vara i sovrummet ^^

Hoppas jag vaknar friskare imorgon bitti, i morse vaknade jag med ont i halsen och mådde inte alls bra, men det har bättrats på nu, kanske tack vare alkoholen, vad vet jag :P
mår alla bra blir det kanske en tur till ikea. köpa lite speglar o skit ;)

Nej dags för sängen eller kanske soffan och TV:n.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar