2009-01-22

Usch.

Kom på nu hur mycket jag saknar mina långa svarta lockar.. :(
På tal om absolut inget alls alltså :P

Usch vad jag verkligen inte har tid med detta. Måste räkna massa matte, massa fysik, städa lägenheten och baka. Sova får jag göra när jag blir gammal. eller på söndag ;)

Mailat hyresvärden idag och klagat på våra idioter till grannar som tror att trapphuset är en rökruta. Igår kväll stank det rök i hela vår lägenhet. Jag mår verkligen illa av sånt. Visst, vill folk ta livet av sig så tänker inte jag lägga mig i, men var snäll och lämna mig utanför tack.
OBS! Detta är inte riktat till alla rökare, bara de som är totalt hänsynslösa :P

Nej dags att göra något vettigt, typ matte. Sen en släng av bakning. jättesugen på att se hur goda kolamuffinsen blir! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar