2009-01-07

Bakat.

Snart blir det chokladbollar och pepsi =) Gottis gottis
Varit så grymt godissugen idag så det är inte sant. Ganska väntat dock, med tanke på att det är den tiden i månaden min yrsel kommer. Men den har blivit bättre och bättre, idag till exempel har jag "bara" varit väldigt trött och seg och bara känt mig en anin yr. Framsteg! Första månaden kunde jag ju knappt gå, blev som åksjuk av att sitta upp... Det var inget kul alls. men så hade jag ju också ett blodtryck på endast 95/60. Att jämföra med 110/65-70 som är mitt normala.

Och snart avslutas projektet! Ska bli såå grymt skönt så det är inte sant. Jag står knappt ut med de där människorna längre. Eller snarare den människan.
Han kan knappt svenska. och då menar jag inte att han bryter lite eller har svårt att hitta vissa ord, jag menar att han knappt kan språket alls. När han försöker förklara blir det bara skit av det. "Ja vi ska mäta vatten och se på temperaturen och sen mäta om den är samma som den andra som vi ska räkna på." Det där var ungefär hans beskrivning av vår värmeväxlarlab...
Jag smsade honom en gång för att be om uträkningen till en sak på projektet, då ringer han upp och frågar vad menar du? vad är en uträkning?
Det roliga är att han beter sig som att det är han som vet mest och bäst och ser alltid så skeptisk ut så fort han läser vad någon annan har skrivit. Och kommer med invändningar hela tiden fast det är han som har fel oftast.
Inte förvånande att han inte klarat någon av de två föregående kurserna.
Skulle bli sjukt förvånad om han klarar utbildningen. Hur tänker man ens som anmäler sig till fem års högskola med de förutsättningarna? Märker han inte själv hur lite han kan och klarar av?

Sorry, var bara tvungen att skriva av mig lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar