2009-01-27

Lite smått och gott

Fan. Inte hunnit/orkat med att räkna idag heller. Jäkla förkylning att komma olägligt :(

Sitter just nu och halvtittar på How I met your mother och väntar på att tvätten ska bli klar.
Sen blir det stallet.
Det går så bra just nu med ridningen att jag vägrar låta min värkande handled stoppa mig. Kanske därför den aldrig blir bättre heller... Nääää :P En halvtimme om dagen som jag använder handleden lite grann. Inte så farligt. :P
Ska nog ta mig till doktorn om den inte blir bättre snart, så man kanske får veta VARFÖR.

Åååh vad sugen jag blev på en cheeseburgare nu, jävla reklamfilm! Jag är jättelätt påverkad av sånt där. Iaf när det gäller ätbara saker, inte så att jag vill köpa varenda klädesplagg de visar reklam för. men cheeseburgare är ju så sjukt goda! *vattnas i munnen*

På tal om mat har vi hittat en ny favorit här hemma, Bami Goreng. Jag var skeptisk först, brukar ju inte alls gilla asiatiskt, men det här var faktiskt riktigt gott :) Lätt och snabbt att "laga" (värma i stekpanna ;) ) också = ännu bättre!

Nej nu ska jag ta plats i soffan och slappa ca 45 minuter, bäst att passa på, eller hur? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar