2009-04-21

Hur bra får saker och ting gå egentligen?

Det här är helt otroligt nämligen :)

Hästen går helt underbart :) Jag har haft tid och ork att rida ganska mycket på sistone så äntligen börjar vi komma nånstans också. Känns helt underbart

Jag älskar min bil! Jag vet att det inte är någon nyhet men efter en mardröm om audin kom jag att tänka på det igen ;) Den dra så lite bensin, den är jätterolig att köra och så är den så fin! :)

Det går framåt för Nicklas med körkortet, förhoppning finns om att vi kan dela på körningen till Göteborg i sommar! :D

Intervjun idag kändes otroligt bra! Han sa att bara mina referenser stämmer ska det nog gå vägen. :D Bara hålla tummarna att mina referenser är snälla med andra ord ;) Och att han verkligen menade allt han sa såklart ;)

En enda nackdel jag kan komma på och det är skolan... Har missat två föreläsningar nu, och det känns ju lagom kul. Som tur är det i den "stora" kursen och jag lär nog kunna skriva av någon annans anteckningar och läsa ikapp i boken. Så det ordnar sig nog. Även om jag skulle kugga så är det största problemet = CSN, ändå inget problem, har redan klarat tillräckligt många poäng för det :D

Och så har jag fått en liten idé också. Men måste först kolla upp lite grejer med den personen det berör samt vänta på att Midas fäller all päls, han ser för bedrövlig ut just nu ;)
Vad det är för idé får ni kanske veta längre fram, om det blir något ;)

2 kommentarer:

  1. Det är lite tråkigt, för precis som Amanda, Ken och Elina säger så är det just i dessa trakter som folk är så himla ovilliga till att släppa in nya människor i sitt liv. Här blir man typ dumförklarad för att man säger "hej" till någon, i skottland blir man dumförklarad om man inte säger hej.

    SvaraRadera
  2. haha ja, men jag blir så jäkla arg. ingen kallar mig fitta för att jag gör mitt jobb. jävla äckel :P

    SvaraRadera