2009-03-13

Fan. Fan. Fan.

1. Jag mår skit. Vill bara ligga ner och försvinna bort, bara sova, slappa, titta på TV och liknande. Men jag kan inte lämna min grupp i sticket så jag pallrade mig till skolan ändå för att genomföra seminariumet.

2. Det visar sig att jag fått hjärnsläpp och glömt kolla schemat. Är i skolan nu, har varit det sen ca 8.45 eftersom jag trodde vi skulle börja 9.15. Hade jag kollat schema igår eller i morse hade jag vetat att jag inte behöver vara här förran 4 timmar senare. Jippie.

3. Skulle vara perfekt att sitta o plugga mekanik nu, tenta om mindre än en vecka, men tro ni jag var så smart tat ta med mig böcker? Neeeej då så bra kan det ju inte vara.

Så nu sitter jag här och mår skit och har inget att göra. Har ingen mat med mig och kommer hinna bli ashungrig innan lektionen ens har börjat.

Det här känns som en riktigt bra dag helt enkelt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar