2009-03-01

Mekanik och bilar

Usch.
Sitter här med mina inlämningsuppgifter och river mitt hår.
Skrev nyss ett inlägg om massa skolskit, men kom på att ingen förmodligen bryr sig ändå och det låter alldeles för snurrigt om man försöker skriva allt ^^
Får kanske smsa Lina och se om hon vet...
Det känns så ovant att jag är den som inte vet/kan. Helt ny situation för mig ;)
Nej jag menar inte att skryta med det.

Annars är det bilar som snurrar runt i huvudet på mig. Men kom på idag attt vi får nog vänta några veckor ändå. Miche åker ju snart utomlands så det är bäst att vänta tills han kommer hem. Vill inte åka och kolla utan honom.

Nej nu måste jag gå och äta någonting. Får hoppas att det ger lite enrgi åt hjärncellerna så jag klarar uppgifterna sen :) Inte troligt men man kan ju hoppas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar