2009-03-06

Mazda...

Jag är så glad så glad :)
Vår nya bil är så fin och jag vill bara köra runt med den :P
Har dock lovat att vänta tills Nicklas kommer hem... Suck :P

Imorgon ska jag köra till Västerås :) Träffa Nettan! Jaaa! :)

Sitter nu och funderar på hur jag ska göra med vissa skolgrejer. Ingen idé att åka till lektionen idag, kommer ändå inte klara testet. Men vi ska träna på en gammal tenta som jag behöver hämta i skolan. Frågan är om man ska åka dit idag bara för att hämta den eller om man kanske kan göra det imorgon eller på söndag när jag ändå är där...
Gud vilka besvärliga val jag har att göra va? ;)

Ska nog ta och slänga in lite saker i bilen idag också. Till exempel våra mattor och rattmuffen och sånt. Undrar vad jag ska göra med mina döskalle-låsknoppar... De passar inte i nya bilen nämligen. Hmm jaja bara att spara och se vad som händer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar