2009-03-09

Nöjd.

Åååh jag är så glad!
Jag bara ääälskar nya bilen! Jag vill bara köra hela dagarna, skulle utan tvekan kunna åka bil till skolan i Västerås varje dag, eller åka till syster i Stockholm bara för att ta en fika en kvart. :D Så grymt nöjd!
Den kan accelerera, tänk er vilken finess! Haha :) och styrservo!!! ME LOVE!
Ni kanske inte förstår hur sopig min förra bil var :P Jag kan säga så här: Att köra mammas 740 från 85 var rena lyxen i jämförelse med audi-äcklet. Och jag överdriver inte.
Mazdan är inte världens nyaste den heller, men den duger gott åt oss, speciellt med tanke på vad vi hade innan ;)

Okej jag ska sluta tjata om bilen.

Idag flyttade Midas ner i nya stallet, vid/i ridhuset. Kommer kännas kontigt att åka ner dit nu i fortsättningen men det blir jätteskönt att stå där, lite mer folk och närmare till ridhuset och allt sånt där. duschspilta snart också :)

Nej nu ska jag se om jag kan fortsätta städa, bröt nyss sönder dammsugaren :s
Fråga mig inte hur man lyckas med det för det har jag ingen aning om ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar