2009-03-11

Kåt katt, fuck yeah!

Jäklar vad katten har gått och blivit kåt.. Hon har gått och skrikit nu i nån vecka, men inget allvarligt. Idag däremot... ojojoj. Hon skriker mycket värre än förut, hon kan inte ligga stilla, trampar bara med bakbenen och upp med stjärten i vädret o allt sånt, kan knappt gå normalt såg jag nu. Tycker så synd om henne =(
Hoppas det inte blir långvarigt bara.

Just nu sitter jag vid datorn och halvtittar på Team America :)
"America! Fuck yeah! Coming again to save the motherfucking day yeah!" ;)
Väntar på Nicklas som borde komma hem om ca 40 min :) Martin, som var snäll och höll mig sällskap idag, åkte nyss.

Trivs så himla bra nere i nya stallet. Så smidigt med allt :)

Nu hoppas jag bara att min yrsel inte är det jag tror. Att jag slipper den imorgon. Har inte tid att må skit, måste plugga järnet inför torsdag-fredag nästa vecka. Usch jag tycker inte om tentor :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar