2008-08-21

Bloggar jag följer

Vexy utmanade mig (Uppfattade jag det iaf som ;) ) Att nämna sju bloggar jag följer dagligen. Jeez, jag tror inte ens det blir sju stycken, men kan räkna upp de jag följer ändå.

Konsumbloggen Ett måste när man jobbar i butik, för att man ska känna/veta att man inte är ensam i världen att hata vissa kunder, bli lycklig när växeln är jämn och andra diverse småsaker man bara tänker på i kassan.

Tjuvlyssnat Grymt kul, har du inte kollat in den, så gör det!

Kunden har (inte alltid) rätt I stil med konsumbloggen men mer inriktat på konstiga/roliga saker kunder gjort, inskickat av folk från hela Sverige

Vexy Den första "personliga" blogg jag någonsin följt. Kul att få inblick i en kollegas vardag, mer än det osm händer på jobbet. Jag är en sån som älskar att snoka och det är ju toppen när man tillåts göra det eller hur? ;)

Det blev bara fyra, men fler än så följer jag tyvärr inte. Hade Nicklas, Amanda, Nabiha, Carro, Martin, Markus eller någon annan av mina vänner haft bloggar hade jag följt dem slaviskt, som sagt jag älskar att snoka ;) :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar