2008-08-28

Plugg

Gud vad kul det är att plugga igen! Har tydligen saknat det märker jag nu ;) Ja jag vet alla andra hatar allt vad skola heter och jag borde skjutas för att jag är positiv ;)
Trivs riktigt bra och allt ser lovande ut =)
Dock vet jag inte vilken inriktning jag ska välja, trodde ju det var ett tag kvar, men det visade sig att jag ska välja i miten av vårterminen eller något. Aja vi får se
Just nu lutar det mot bygg i alla fall. vet inte avrför, känns bara mest lockande med det när man läser kursinnehållen och sånt. kanske borde gå på den första intuitionen, den sägs ju aldrig vara fel ;) Annars är det nog inte hela världens problem att byta om jag skulle vilja det senare heller ;)

Köpt nya fina block och så också. ett luktar banan, skoj va? ;)

Nej nu blir det lunch och sen en tur till stan innan det är dags för plugg igen. Första föreläsningen i denna kurs, ska bli intressant faktiskt.

1 kommentar: