2008-08-06

England, here we come!

Japp vi ska dra till England igen =) Dock blir det inte London denna gång, utan Southampton tror jag det var. Hälsa på min fina tjej som jag saknar så megamycket! Och hennes otroligt trevliga nyblivna sambo såklart =)
I slutet av september har vi tänkt dra (inget bokat än, men väl bestämt :P) och jag längtar som ett litet barn! :D ja jag vet jättefånigt men jag träffar bara henne max 3 ggr om året nuförtiden så. + att vi har bara varit och hälsat på henne i England en gång och det var för snart två år sen, så det är väl dags igen eller vad säger ni?
Kul ska vi ha i alla fall!

5 kommentarer:

  1. trodde du skulle ha två veckor semester?
    Hänt något nytt medan jag varit borta - känns som om det kan hända massa under bara två veckor. Någon som försvunnit/tillkommit i personalstyrkan eller har ni byggt om igen? :)

    Ja...fast jag tycker det är skönt med lite svalka. Perfekt ljus att fota i också ;D Nu ska jag bara få tag i någon som vill bli fotad först...

    SvaraRadera
  2. naeh, tror faktiskt inte hon vill byta - fastän den lille sparveln också mer eller mindre springer bara man tittar på han. Han är inte så tuff idag när han kommit till ett nytt hem med massa nya människor, hundar och katter.

    Åh, gud va skönt - kan man äntligen röra sig på lagret igen.

    SvaraRadera
  3. honor brukar vara extra rädda för kattungar, just för att kattungen luktar honkatt (modern)... mammas honkatt gillar inte alls den nya kattungen, medans mina två pojkar avgudar den och redan försöker få med den i diverse våldsamma lekar. Att katten bara är 9v verkar dom inte bry sig så mycket om. :D

    Ah, tråkigt.. fast samtidigt kan jag förstå lite att folk breddar; tycker det ser så himla fult ut med massa tomma gluggar lite här och var.
    Ja, hur går det för Aria och den andre...Ivans kompis?

    SvaraRadera
  4. Haha räven - det kanske man kan lägga på minnet. Så sjukt dålig på namn.
    Skönt att dom lärt sig kassorna någorlunda i alla fall, man blir fan galen över att få springa till kassan varannan minut för att berätta plu nummret på broccoli.
    Slutar dom nu bara att ha diffar hela jävla tiden så kanske dom är något att spara...

    Oj, jäklar... hur länge hade du kvar den telefonen fastän den betedde sig så - skulle ha blivit galen på den. Hade inte dagens mobiler på marknaden varit så förbannat fula så hade jag köpt en ny på stört. Men det finns ingen som faller mig i smaken så jag ber till högre makter att mobilen ska hålla en dag till :)

    SvaraRadera
  5. haha ja det kan man lugnt säga..
    Visst, att folk kan vara kåta har jag förståelse för...men vem fan ger sig på en träbänk??

    SvaraRadera