2008-08-31

Idioter

Blir så otroligt på den här jävla skiten. det där jäkla stället. De pratar om rättvisa men praktiserar motsatsen. Klagar på en person om massa småsaker berömmer andra som gjort stora fel. VARFÖR?
Rättvisa = lika för alla. Eller? Inte att den ena får skit för det den andra får beröm för. "Kolla på hur den och den gör" och visst jag kollar, suger in varenda rörelse och vad ser jag? Jo de gör inte en enda av de saker jag får gnäll för att jag inte gör. Så jag gör alltså som dem, men jag får skit för det och de får bara beröm och ska fortfarande vara förebilderna. Hur är det logiskt? Varför ska bara jag göra det de gör och tio saker till på samma tid? och annars få skit för att det tar för lång tid...

Ska bli så otroooligt skönt att slippa den skiten nu. Jag skulle nog inte stå ut länge till....

5 kommentarer:

  1. Haha, undra vad du talar om :P
    Bara att slå dövörat till och inte ta åt sig... köra sitt eget race och göra så bra man bara kan.
    Det är så det alltid har varit, och alltid kommer att vara...tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Vad har dom sagt/gjort då? Nåt som hänt nyligen eller?
    Säg nån som inte blivit illa behandlad, förr eller senare blir alla deras hackkycklingar...

    Känns som om det är ganska mycket missnöje i butiken nu, tycker du inte?

    SvaraRadera
  3. Med all skit i omlopp så är det kanske heller inte så konstigt att vi byter personal som vissa byter underkläder känns det som.
    Egentligen har jag också fått nog av all skit man fått genom åren, men jag kan bara inte ge upp förrän jag nått mitt mål och jag vunnit över O.

    SvaraRadera
  4. kan inte säga att jag plågas på jobbet just för tillfället - trivs faktiskt helt ok. Dock har det varit jävligt tidigare. Har gått lite i vågor.

    Har väl lärt mig hur företaget funkar, vilka ord man bör lita på etc... Då blir man inte lika lätt utsatt på nåt konstigt sätt; man är mer förberedd så att säga.

    Jag trivs, tro det eller ej...och jag har bevisat för mig själv att jag kan - trots att ingen förr trodde på mig. Och det känns fy jävla skönt att jag vågar/orkar kämpa fast allt går emot en och tillslut får lite cred för det.

    SvaraRadera
  5. Jasså? varför inte?
    *noll koll*

    Har inte varit längre än till skottland så jag har inte så stor erfarenhet av att resa :p

    SvaraRadera