2008-08-06

ont ont ont

Hemma igen i stora platta Eskilstuna efter en händelserik helg i Norrland.
Jag kan säga att jag inte ångrar mig en enda sekund att vi åkte. Fasiken avd kul vi haft och ooootroligt hur vackert det är en bit upp i landet. Jag satt bara och gapade och undrade på allvar om vi verkligen var kvar i Sverige. Helt amazing!

Något som däremot inte är lika kul är min kropp just nu. Började med kramp i vaden klockan fem igår morse. Gick iofs över på några minuter men hade typ som träningsvärk efter det resten av dagen. Nästa punkt på listan blev min högra underarm och armbåge, med en timme kvar av jobbet började den värka som jag vet inte vad. Och hur lätt tror ni det är att sitta i kassa och scanna med vänster hand?
Klrade mig i alla fall tills jag slutade, skulle bara räkna av mig och sen dra hem. Guud vad skönt! Men tji fick jag för vet ni var cashboxnycklarna, som vi behöver för att komma åt pengarna, var? I Lindas ficka. Och Linda var på bio. Så jag fick snällt åka ner till stan och hämta dem, och på vägen mellan bilen och biografen hände nånting som smällde till i mitt knä och jag har haft ont sedan dess.
Det verkar gå bra för mig va?

1 kommentar:

  1. haha traskade du in på bion och hämtade nycklarna? vilken syn!
    Annars låter det som om du har haft ganska mkt otur med krämper hit och dit, sluta upp med det.

    Bara 6 dagar kvar nu, sen kommer jag tillbaka. hujja...va tiden går fort.

    SvaraRadera